Sivut

sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Kuuluisuuden pyörteissä (tai sitten ei)

Mä olen hetken jo vallan ihmetellyt sitä että Hundkarusellen on saanut suhteellisen lyhyessä ajassa toistakymmentä uutta Bloggeriin rekisteröitynyttä lukijaa! 21 lukijalla ei toki vielä ennätyksiä rikota, mutta on hauskaa että mun alunperin täysin omaa itseäni varten perustettu muistio kiinnostaa myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät meitä henkilökohtaisesti tunne. 

Mä en ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut vuorovaikuttamaan blogini kautta, en järjestä arvontoja, valokuvauskilpailuja tai ylipäänsä pyri teksteilläni palvelemaan kanssaharrastajia. Mä olen vähän ujo neuvomaan varsinkin sellaisten koirien kanssa joita en yhtään tunne, enkä taida olla kovinkaan taitava vielä monessakaan asiassa. Kommentteja jätän harvakseltaan ja niitäkin lähinnä tuntemieni ihmisten teksteihin.


Toki teksti on nykyään enemmän kertovaa kuin ranskalaisilla viivoilla kasattua, mutta mä oon aina ollut mielestäni ihan fluentti kirjoittaja (ja itse virheitä tekevä grammar nazi) joka toivoo myös lukemiltaan blogeilta tiettyä sujuvuutta ja elävää tekstiä. Mun varsinaisessa lukuluettelossani on vain henkilökohtaisesti tuttuja koirakkoja, mutta vierailen epäsäännöllisen säännöllisesti noin 20 - 30 koira-aiheisessa blogissa joissa kerrotaan lähinnä kilpatasolla menestyneistä koirakoista, muista sileäkarvaisista, internetissä tutuksi tulleista sekä samoissa porukoissa treenaavista koirista. 

Siihen olen aina halunnut kuitenkin panostaa, että blogi on helppokäyttöinen, selkeä ja esteettisesti eheä kokonaisuus jossa on paljon korkealaatuisia (no miten hyviä kuvia nyt amatööri saa 7 vuotta vanhalla Canonilla) valokuvia ja selkeästi jäsenneltyä tekstiä. Pienen pientä koodiakin olen opetellut vääntämään sivujen elävöittämiseksi. 


Mä olen ollut myös aina vähän arka kyselemään mielipiteitä pohdintojen jäädessä retorisiksi monologeiksi, osittain myös siksi että olispa noloa jos kukaan ei kommentoiskaan! Mutta nyt ehkä voin tehdä pienen pienen poikkeuksen ja sulkeutua Mökön muotoiseen sarkofagiin iäksi jos kukaan ei vastaakaan ;)


Toivon siis rehellistä kommenttia tästä blogista, mistä pidät siinä, mikä on pääasiallinen syysi seurata, missä olisi vielä kehitettävää tai miksi blogi on jäänyt lähinnä satunnaisen selauksen kohteeksi?

6 kommenttia:

  1. Koska Mökö on ihana eikä Utussakaan oo mitään vikaa <3 Nojoo, sen lisäksi myös siksi, että sulla on nuori koira, jolla on samat harrastukset ja joka on suurin piirtein samalla tasolla kuin oma koira (paitsi, että Utu on miljoona kertaa taitavampi) niin on kiva lueskella ja kaivaa kaikenlaisia vinkkejä omaankin treenaamiseen :) Tykkään myöskin sun kirjotustyylistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :) Utu on kyllä ihan yllättävän taitava tällaisen osimoilleen näin - tyypin ohjaamaksi :--D

      Poista
  2. Nokkela kirjoitustyyli, realistinen treenikerronta, kuvat, huumori... Siinäpä muutama minkä huutelen täältä ;)

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään sun tavasta kirjoittaa, tekstiä on hauska lukea. Ja sun blogi on miljoona kertaa nykyaikaisemman näköinen kuin mun...
    Ai niin, kyllä mua ihan pikkuisen kiinnostaa sun koiratkin, etenkin se luikerompi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun täytyy painostaa Karolta päivitystä designiin! ;) Kiitos kommentista :--)

      Poista